09.06.2012

Gæsteblogger - Nålebundne ting i york-sting

Vi runder af med det sidste indlæg fra vores gæsteblogger Mette Wikkelsø fra http://largerthanlifedress.blogspot.dk/ , med at vise nogle billeder af de ting Mette har lavet med york-stinget.

Jeg skal også lige huske at fortælle, at alt det lækre farvet garn hun har brugt, har hun selv plantefarvet =D

-------------------------------------

Maria Lind Heel viste mig på et tidspunkt en you-tube film af et lidt anderledes sting, york-stinget. Siden da har jeg været solgt, og er gået næsten fuldkommen over til york-sting.

Halsvarmer farvet med indigo.

Hue farvet med løgskaller.

Halsvarmer farvet med løgskaller.

Håndledsvarmere farvet med løgskaller.

Halsvarmer farvet med indigo og rejnfan.

Halsvarmer farvet med indigo+rejnfan og rejnfan.

Hue farvet med rejnfan.

Sokker farvet med gyldenris og jern.




Vi siger tak til Mette for at ville dele hendes ting med os.

Hvis der er andre derude der har lyst til at dele billeder eller opskrifter med resten af kredsen af nålebindere derude, så sig endelig til. Jeg lægger gerne plads til på bloggen.

I må meget gerne skrive nogle indlæg hertil og sende til mig på email, så skal jeg nok lægge det op =D









Ingen kommentarer:

Send en kommentar